lördag 7 december 2013

Julklappshopping


Då var snön äntligen här, Mio älskat, ja Charlie med... nu. Inte igår, då skrek han bara å snön och vägrade stå på marken så när jag skulle hämta Mio på förskolan hade jag händerna fulla kan jag lova. Barn, ryggsäck, overall och matkassar och så en större kille som såklart skulle upp i en backe utan overall och ramlar (som jag varnade om minuten innan). Ja men hem kom vi ju såklart och idag var snön inte alla lika farlig, till och med så rolig att man inte ville gå in efter en lång stunds lek ute :)
 
Efter Charlie sovit middag färdigt kom farmor och farfar hit och tog hand om pojkarna medan Martin och jag drog till Valbo för att handla julklappar. Vi fick med nästan allt på våran lista, så nu är det inte så jättemånga klappar kvar. Som lyx- (läs lat) mat blev det Subway vilket uppskattades väldigt mycket.
 
Nu är det snart välling och mysdags och när de minsta sover blir det en Greys anatomykväll med min älskade man <3 p="">
 


Inga kommentarer: