torsdag 2 januari 2014

Bästa julklappen!

Jag tror aldrig jag fått så mycket bra julklappar som detta år?! Jag undrar om jag verkligen varit så snäll att jag förtjänat det?! Det är mitt nyårslöfte, att bli "snällare", mer tålmodig och inte sura ihop över skitgrejer.

Förutom pengar, bok, kalender och lite sådant så fick jag ju min rockring som jag pratat om och presentkort på gelénaglar. Den bästa presenten var dock presentkort hos tatueraren Max på Custom illusion!! Denna gång ska jag skriva Charlies namn, och eventuellt Mios namn ovanför hans fotavtryck. Det har jag pratat länge om så nu är det verkligen dags. Längre fram vill jag också göra en tatuering som symboliserar min mormor och morfar. Jag vet hur den ska se ut i mitt huvud, så jag ska bara få ner den på ett papper, men som sagt det blir inte nu. Denna gång ska mina pojkars namn få pryda min kropp.

Inga kommentarer: