måndag 27 januari 2014

Vad är det för fel?!


Någonting är fel på min blogg och jag kan inte lägga upp bilder vilket känns riktigt surt och tråkigt.


2 veckor in på det nya läsåret hann vi med innan första sjukdagen fick tas ut. I fredags kom Mio upp på morgonen och sa att han inte ville gå till dagis för att han var sjuk, och visst var han varm och hade feber. Jag var hemma i fredags och Martin var hemma idag och lär så bli ett par dagar till. Mio har haft över 40 graders feber flera dagar och idag låg den på 40,5. Imorgon blir det vårdcentralen men antagligen kommer de bara konstatera att det inte är något allvarligt, men hellre att åka dit en gång för mycket än att missa något om det skulle vara något mera.


Imorgon efter jobbet ska jag tatuera mig och jag måste erkänna att jag är lite nervös. Tänk om det inte blir fint? tänk om det bara ser kladdigt och fult ut?! Huu... efter imorgon måste jag spara lite pengar och sedan leta upp min förra tatuerare och beställa en tid hos honom. jag har ju Mios fotavtryck så nu vill jag ju ha Charlies handavtryck också...

Inga kommentarer: