fredag 3 januari 2014

Det hinns inte mä

Åh vad jag vill vara ledig längre! Jag har sådan jobbångest som jag inte haft... ja jag kommer inte ens ihåg om jag haft det så mycket tidigare. Som tur är vet jag att den kommer släppa när jag väl är på jobbet på tisdag, det är dagarna nu innan som är värst.

Jag tror alltid att jag ska hinna göra så mycket och träffa alla vänner de gånger då vi är långlediga, men det blir aldrig så. Klart vi hinner en del och visst hinner jag träffa några vänner, men inte alls i samma utsträckning som jag alltid tror innan. Detta lov har jag i alla fall träffat familjen (mamma, pappa, syster, bror, brorsbarn, mormor och morfar), träffat Sandra med sin lille pojk Erik och även hunnit med en träff med Tanja och Ami och hennes (nästan) nykäckta minsting.

Dagen idag har vi tillbringat med att plocka, städa, tvätta, handla mat och fixa smågrejer i huset. Tråkiga saker som vi drar ut på men som till sist måste göras, som att byta ut trasiga persienner.

Nu blir det tortillatacopizza och ett avsnitt av Greys anatomy. jag är så lycklig att jag fått med Martin i ett av mina beroende :D

Inga kommentarer: