lördag 4 januari 2014

Kanske lite lite synd om mig i alla fall?

Jag är sjuk. Det kom bara över en natt, puff! Sjuk! Igår på kvällen blev jag sämre. Genomförkyld, matt, ont i bihålorna, värk i kroppen och kläderna skavde. Jag frös så mycket att jag sov i underkläder, linne, one piece,tjockstrumpor och täcke! Tänkte att nu måste jag ha feber, tog tempen och den stannade på 36.7! Hmm jaja inte ett dugg förvånande egentligen då jag bara haft feber några fåtal gånger i mitt liv. Men ibland (som nu) skulle jag vilja ha feber för att "rättfärdiga" min sjukhet, för utan feber känner jag inte att jag är "sjuk på riktigt" utan bara gnällig. Ja jag är gnällig, så nu ska jag sluta gnälla och mysa med Charlie som tittar på barnkanalen. De stora pojkarna är på Firman och jobbbar, och min älskade man har lovat att köpa !svindyragoglasshasselnötssåsen! till mig på vägen hem! Älskar honom!

Inga kommentarer: