torsdag 23 april 2009

Första dagen

Idag började Totto jobba igen så idag är det första dagen jag är ensam hemma med Mio. Kändes lite konstigt på morgonen men det har gått väldigt bra. Mio sov medan jag åt frukost och vaknade lagom efter det så att han kunde få i sig lite mat han också. Det tar verkligen mer tid än vad man tror att göra iordning allt med en liten. Men framåt 11 tiden så hade vi ätit, bytt blöja, ätit lite till och tagit på oss lite kläder så att vi kunde ta en promenad i det fina vädret. Solen brände till och med i ryggen så det var riktigt härligt.

Om inte så lång stund till så slutar Totto för dagen, jag har skickar sms och föreslagit att vi ska åka o handla lite mat. Vill även kolla om det finns någon grill som skulle kunna tänka sig att vilja följa med oss hem. I helgen ska det ju bli ännu varmare och jag skulle verkligen inte säga nej till lite grillat på ballen och med en kall god cider (cidern får jag nog hoppa)

Inga kommentarer: