torsdag 30 april 2009

Redo

Nu är jag snart redo för att dra iväg till Småland, Mio har varit ute och gått långpromenad med faster och jag har fått äta frukost och packa i lugn och ro. Måste erkänna att det kändes lite konstigt att "lämna bort" honom, så larvig man är. När jag jobbade på dagis och föräldrarna tyckte det var jobbigt att gå ifrån sina barn som grät tänkte jag " att det är ju ingen fara, så fort föräldrarna åkt så är barnen glada igen" Men nu så skar det lite i hjärtat att se Mio rulla iväg i vagnen utan mig! Men det försvann fort, jag vet ju att han har det skönt och sover så gott när han är ute och går.

Fick hem kort som jag beställde framkallnig på i tis. Fort gick det att få dom och fina var de... nästan 100 kort blev det. Ska ta med mig en del till Småland och visa. På tal om fint så har jag hittat ett jättefint halsband som jag ska köpa när jag kommer hem igen.

Inga kommentarer: