söndag 26 april 2009

Övning ger färdighet







Oj vad helgerna går fort, känns som den knappt hinner börja förrän den är slut igen. Imorgon är det måndag igen, men denna vecka går nog fort tror jag. Imorgon ska jag träffa Carro och Lilla Leia, på tisdag är det bvc och på torsdag åker vi till småland :) Igår var vår lilla familj ute mest hela dagen, på förmiddagen tog vi en promenad. Vi hade med en filt som vi satte oss på vid gefleån och myste och under eftermiddagen så var vi hos svärföräldrarna och satt ute på deras gård i solen. Kvällen bestod av Robinson och några minuter senare sov jag så gott :)

Idag har vi inte gjort allt för mycket, jag har renast och fixat bland mina kläder. Och efter en härligt middagslur så blev det Mcdonalds och till efterrätt mina sista pez. Snart är det dags för Mio att bada och äta kvällsmat, hoppas han vill sova gott efter det så han är utvilad när han ska träffa tjejen sin imorgon. Tror jag får ställa klockan och gå upp väldigt tidigt om jag ska hinna göra både mig och han iordning tills 11:a. Har ju kommit på att det tar grymt lång tid att komma iväg någonstans. Och jag som alltid tycker om att vara ute i god tid... det känns lite stresande faktiskt, Hmmm jag får nog ta och öva på detta så jag klarar av att komma i tid igen.






Inga kommentarer: