tisdag 28 april 2009

Vart tar tiden vägen?

Jag hade rätt, gud vilken tid det tog igår att komma iväg. Jag tänkte passa på att ta en snabbdusch medan Mio fortfarande sov så jag gick upp lite innan 9.e. Hör Mio skrika när jag står inlöddrad i huvudet. Efter det får jag göra allt med en liten ledsen kille på armen, inte det lättaste! Jag lyckas iallafall duscha, äta, mata, klä på oss båda och sminka mig själv lite, plus lite blöjbyte innan det är dags att gå. Jag kommer fram där Carro och jag ska träffas kl 11.13! 2 minuter till godo! Det ni.!!...Idag tror jag inte det tar lika lång tid att göra oss iordning till Bvc. Jag struntade i att försöka sova lite nu på morgonen utan gick upp när Totto åkte till jobbet och åt frukost i lugn och ro, och nu så har gjort vi mig det mesta. Så när Mio vaknar så behöver jag bara göra honom klar.

Inga kommentarer: