måndag 13 juli 2009

Äntligen tid

Nu har jag äntligen beställt en tatueringstid! Fanns ingen tid förrän mitten av september hos Pewe som jag ska göra hos men det gör inget. Nu är det iallafall på G. Mios pappa beställde också en tid för att tatuera sig förra veckan men hos en annan tatuerare. Det var de som rekommenderade honom till mig eftersom han tydligen ska vara duktig på det som jag är ute efter. Vi var även nere på stan (som vanligt) och även om bankkontot börjar bli tomt så kunde jag inte låta bli att leta efter en klänning till dopet. Ja jag VET att jag köpte en till det förra veckan men denna som jag hittade nu på Bikbok var mycket finare, och vilket klipp! Hade kostat 499 och nu var det halva priset. Och när ja kom fram till kassa sa hon att det var ytterliggare halva priset idag! Fan bra! 124 kroner för en kanon fin klänning!

Inga kommentarer: