fredag 10 juli 2009

slappar dagar

Vilka slappardagar vi haft de sista två dagarna, knappt varit utanför dörren för att det regnat och blåst så mycket. Igår sprang jag endast ner till stan för att köpa mig en bok, mcDonalds och glass :) Har bara läst ett par sidor i boken ännu men jag tror den är bra. "skynda att älska" av Alex Schulman. Läser hans pappablogg och tycker den är riktigt rolig. Han har ju precis fått en liten dotter som heter Charlie. Jag gillar sådana namn som både pojkar och flickor kan heta, så om Mio någongång får ett litet syskon... vem vet... då kanske hon/han kan få ett sådant namn...

Jaja, det jag tänkte skriva här var att vi efter dessa dagar instängda var nere på stan idag och shoppade dopkläder till mig och Mios pappa. Letade i hur många affärer som helst men det fanns inga fina kläningar kvar i min storlek. Till slut hittade jag en som satt ganska bra men hade för långa axelband, men om mamma kan sy upp dem lite grann så duger den säkert.

Inga kommentarer: