lördag 25 juli 2009

Jag gillar Alex


Åh vad jag gillar böcker! När jag blir "stor" (eller vi flyttar till hus) så ska jag ha ett alldeles eget bibliotek med en stege och en mysig fåtölj. Men så länge vi bor här så får alla min böcker ligga lite överallt. Några i vardagsrummet, en del i skåpet i köket och de mesta uppe på vinden. Om jag hade mer plats hade jag säkert köpt massa flera böcker än vad jag gör nu.... för jag tycker om att ställa upp dem och kunna gå egen vilka jag läst, vilka jag gillade, vilka jag gillade ännu mer och vilka som jag inte alls skulle rekommendera. Den sista bok som jag precis läst ut var boken av Alex Schulman "Skynda att älska" och den var riktigt bra. Följer hans blogg (http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen) dagligen och efter att läst hans bok också gillar jag honom ännu mera.


Inga kommentarer: