fredag 30 mars 2012

Hux flux

Och så hux flux var hela arbetsveckan gjord och jag bestämde mig redan i tis/ons att jag iallafall ska jobba mån, tis nästa vecka också. Dels för att jag inte känner att bebis är på gång överhuvudtaget och så har en av mina elever varit hemma och varit sjuk så jag vill gärna ha ett litet avslut med henne också. Gårdagen med min andra tjej var inte så rolig så jag är glad att dagen idag blev mycket bättre! Skulle inte heller kännas bra att sista dagen skulle bli en riktigt dålig dag för oss. Så nu hoppas vi att alla är friska och glada mån och tis och att jag sedan kan vila upp mig ett par dagar i lugn och ro innan bebis kommer.

Förresten så fyller Mio 3 år nästa lördag! Helt otroligt! Tänk att våran lilla bebis är en stor kille på 3 år! Vart tar åren vägen??? Det känns på riktigt helt overkligt!

Nu blir det fredagsmys med min stora kärlek och let´s dance. Vet inte vilka som ska delta mer än Anders Timell men det är han jag vill se. Gillar honom och tycker om att lyssna på honom och Gry på morgonen påväg till jobbet.

Inga kommentarer: