torsdag 25 mars 2010

Akupunktur


Akupunkturen var lyckad. Ja inte för det hjälper efter en gång (om det nu alls kommer hjälpa) men det kändes bra och det var riktigt skönt! De jag pratat med har sagt att det gör ont och kan kännas obehagligt men jag låg där och slappnade av och njöt. Jag fick reda på att jag är en bra "kandidat" eftersom min migrän blev mycket värre under graviditeten och nu efteråt. Med andra ord är det säkert hormonellt och inte stressrelaterat. (vilket jag trodde) Jag ska nu gå 2 gånger i veckan i 3 veckor så får vi se om det hjälper, har det inte blivit bättre på de gångerna så blir det inte det sen heller. Hoppas verkligen det hjälper för jag är trött på mitt huvud, idag har inte huvudet varit som det ska och jag måste komma ihåg att hämta ut mer medicin imorgon!
Imorgon hoppas vi på en bättre "huvud-dag" för då är det ju fredagsmys!!

Inga kommentarer: