tisdag 16 mars 2010

tisdagskväll

Mio är redan lagd för kvällen. Han har bara sovit en gång under dagen och det mellan 9-10.30. jag försökte lägga honom när vi kommit hem från stan men icke, jag kämpade tappert en timme men insåg att han vunnit och tog upp honom. Istället förberedde jag mig på förlorarens "pris", en sur och gnällig eftermiddag och kväll men så blev det inte. Kvällen gick jättebra och han slocknade på ca 5 sekunder efter vällingen.

Försökte förresten hitta mitt godis men utan resultat, börjar tycka lite synd om mig själv. Inte kan de slutat sälja dom?! Bara för jag inte hittar det vill jag ha det ännu mer!

2 kommentarer:

Marianne sa...

hej, var finns godiset i Vimmerby? Jag blev så sugen på seg kola.

Hokori sa...

Jag vet inte det heller tyvärr! :( Annars hade jag bett mamma köpa med lite upp till mig. Hittar du så säg till! Hittar jag så lovar jag att skicka ner lite till dig!!