lördag 27 mars 2010

Min duktiga kille!

Jag är vid liv igen! Det var jag inte igår kan jag säga. Men Mio var en helt underbar liten kille som lekte så bra själv medan jag låg på golvet och höll på att avlida. Ibland kom han fram och la huvudet på mitt och klappade lite på mig och så gick han och lekte igen. När jag var inne på toan och kräktes följde han med dit också och när jag inte klarade mer utan la han brevid mig i sängen så låg han bara där helt stilla och tittade sig runt. Efter ca ½ timme somnade han och då slocknade jag med och så sov vi i 2 timmar. Efter det så dröjde det inte länge innan Martin kom hem och jag fick lite avlastning. Mio somnade vid 19 som han brukar och vi såg på en film innan det blev sängen för mig igen.



Idag är huvudet mycket bättre men jag har ändå huvudvärk. Hela morgonen och förmiddagen har vi packat och när Mio vaknar så ska vi iväg och leta födelsedagspresenter till honom. Hoppas huvudet håller sig under kontroll resten av dagen och kvällen.

Inga kommentarer: