tisdag 30 mars 2010

Rackarunge!

Mio har blivit en liten rackarunge! När vi var med föräldrargruppen på biblioteket idag så var han alldeles för hårdhänt mot de flesta. Han menar ju inte att vara elak men han förstår inte att hans klappar på huvudet är för hårda och att alla inte vill ha fingrar på näsan och i munnen. Bra att det fanns en till "tuffing" som drämde till Mio någon gång och det tyckte jag inte gjorde nåt. Det får han tåla!

Efter träffen mötte Martin upp oss utanför bibblan och tog med Mio hem medan jag gick till akupunkturen. Denna gång fick jag lite fler nålar och de satt i lite längre. Bla fick jag en i varje tumme (eller mellan tummen o pekfingret) och när han snurrade på dom illade det så mycket att jag fick kämpa för att inte dra till honom av ren reflex. Jag vet inte om detta kommer hjälpa mig med min migrän men jag tycker det är väldigt avslappnande och lugnande så jag fortsätter hoppas på resultat.

Mer än så har jag inte hunnit med under dagen och nu är det redan kväll och Mio är lagd sedan 1 timme tillbaka. Ändå har jag två pojkar jämte mig i soffan. Martin och pappa, kan någon gissa vad de gör?? Japp.... spelar Call of duty. Tydligen har det kommit nya banor idag.... Spännande........ eller inte......Jag får väl skörda lite i min trädgård på farmville ;)

Inga kommentarer: