söndag 7 mars 2010

Vindsrensning

Shit vad fort hela veckan gått, känns som det bara varit en extradag på helgen. Men jag vet att jag inte ska klaga, det är inte många som har en man som varit hemma i 9 dagar nu. Bara jag och Carro ;) hihi Om ni nu undrar vad för skoj vi hittat på tillsammans Martin och jag när vi varit lediga så mycket är svaret, RENSNING. Vi har plockat och plockat och slängt och packat om. Vi har kommit en bra bit nu och när vi väl kört ett lass till till tippen så börjar jag se slutet på vinden. Sedan är det "bara" resten av lägenheten kvar! Jag tyckte faktiskt det var riktigt kul att rensa och plocka och jag hittade en hel del som jag saknat. Även Mio har tyckt det varit jätte spännande och roligt att "hjälpa till". Något jag inte ser fram emot om några veckor är städningen. Finns det något tråkigare än det när man ska flytta? Här är det en klar nackdel med att bo långt ifrån sin mor och vänner för de brukar alltid vara snälla och ställa upp.

Nu ska jag sätta på lite kaffe så det är klart när Martin kommer innanför dörren. Han är och slänger massa grejs igen.

Inga kommentarer: