onsdag 14 april 2010

14/4

Det blev inte så mycket styr som jag trodde det skulle bli idag, Mio somna en halvtimme innan vi skulle ge oss iväg till dagis och det räckte gott och väl. Så en promenad till dagiset i det härliga vårvädert blev det. Tänk vad skumt det kändes att vara på "andra sidan" nu, innan var det jag som var personal och tog emot föräldrar som ville komma och hälsa på på förskolan. Byggnaden och gården var jättebra och hade flera olika avdelningar men hur mycket jag än ville få den där riktiga Braigheteskänslan, så var den inte helt där. Jag måste känna efter lite till och jämföra med den andra förskolan jag ska besöka nästa vecka. Jag har även hittat en 3:e förskola som jag är intresserad av.

Akupunkturen gick också jättebra, Mio sov på bussen en halvtimme och sedan satt han i mitt knä och tittade i en bok hela tiden och var så duktig.

Inga kommentarer: