onsdag 7 april 2010

Mio 1 år


Idag fylller vår Mio 1 år! 365 dagar har vi haft honom hos oss idag! Dagarna har aldrig gått så fort som de gjort detta år, men tiden som vi haft honom här hos oss känns som en evighet. Det är svårt att tänka sig att jag för bara lite mer än ett år sedan var gravid och höggravid med detta underverk i min mage! Att se min egen kropp förändras, få känna honom leva i mig och att få föda fram denna lilla pojk var en resa som inte går att förklara med ord. Det är en resa som jag tar med mig hela livet. Den andra resan började när han var född, ett liv med ett barn, som en familj. Den resan har precis börjat men det känns som att den idag har gått ett varv på en cykel. Jag tänker på hur mycket som hänt på 1 år och det gör mig att jag med lite sorg i hjärtat lämnar bebisstadiet och hans första år samtidigt som jag med kärlek, förväntan och spänning ser fram emot hans andra år!
Grattis på din födelsedag älskling, mamma och pappa älskar dig mer än något annat! Du är det bästa som har hänt oss och du ska veta att vi alltid kommer finnas här för dig!
Mio min Mio, vi älskar dig!

1 kommentar:

Marianne sa...

Grattis, grattis lille Mio!!