onsdag 28 april 2010

jag vet!

Jag vet att jag är urkass på att uppdatera bloggen men ofta känns det som tiden inte riktigt finns. Det är klart att den finns men ofta gör jag hellre något annat tex läser en bok. Jag har sista året knappt läst någonting alls, vilket jag saknat men inte haft ro till. Nu har den kommit och hälsat på och jag välkomnar den varmt. Därför ligger jag ofta i soffan och läser när Mio sover och inget annat behövs göras.

Idag var det egentligen öppna förskolan men i och med att Leia är sjuk och för att det känns som ett stort projket att ta sig dit nu när vi inte bor i stan så hoppade vi det. Känns riktigt skönt.

Igår var vi ute och lekte i den lilla lekparken som finns precis utanför oss och Mio gillar det massa. Bra så att vi båda får lite frisk luft och mycket bra att han kan springa runt på gräset. Så det blir en sväng dit efter lunchen idag med.

Nu ska jag återgå till min bok....

Inga kommentarer: