torsdag 26 augusti 2010

En dag till tills helg

Idag hade eleverna sovmorgon så jag passade på att följa med Mio och Martin på inskolningen ett par timmar innan jobbet. (Jag hann även dit en jättesnabbis igår när jag slutade jobba) Jag är glad att jag fick se lite lite av Mio på dagis men jag är ännu mer övertygad nu att Martin gör ett mycket bättre jobb än jag skulle gjort.
Mio är mycket försiktig mot barnen och personalen och vill mest bara vara nära pappa men det tycker jag är helt okey. Han får ta den tid han behöver, han är precis den han är! Han har hittat en flicka han gillar, hon är också på inskolning och idag berättade Martin att Mio gått och kramat henne flera gånger under dagen.
Jag kom inte hem förrän klockan var halv 6 då vi hade haft möte på jobbet så dagen blev kort. Kvällen blir inte heller lång, om 1 timme ligger jag säkert i sängen, jag ska bara förbereda mig lite inför en svinkall dag imorgon då vi ska vara ute hela dagen. Jag funderar starkt på att ta fram mina vinterstövlar och min vinterjacka så jag överlever utan frostskador. Men efter det... då är det HELG!!!!

Inga kommentarer: