måndag 2 augusti 2010

Hemma hos oss

Här hemma hos oss har vi filmmys. Det har blivit många filmer dessa sommarkvällar när Mini somnat. Det är så underbart att bara sitta tillsammans i soffan, mysa och bara göra en sådan "enkel" sak som att se på film ihop. Njuta av filmen och njuta av varandra, bara han och jag. Denna kväll blev det en favorit i repris. "Dexter" Grymt bra serie och jag längtar tills nya säsongen drar igång nu i höst.

Något annat som jag gör och har gjort den sista tiden är att kolla telefonen titt som tätt bara för att vara säker på att jag inte missat ett telefonsamtal eller ett sms. Min fina vän E väntar bebis och har nu gått 12 dagar över bf så det kan ju vara dags när som helst. Åh vad jag är nyfiken på vad det är för litet bus som legat där inne så länge nu. Kom ut nu bebis!

Inga kommentarer: