onsdag 20 juli 2011

En dag i vännernas tecken

Idag har solen tittat fram lite mera men jag måste erkänna att vi tillbringade förmiddagen inne ändå. Efter Mios sovstund åkte vi och hälsade på Ami och hennes grabbar. Hennes äldsta pojk är bara några månader äldre än Mio och det var så roligt att se hur de bemöter varandra! Jag tror att Mio tyckte det var lika kul att hälsa på dom som jag tyckte!

Förutom besöket hos Ami så har jag pratat med Carro en snabbis under förmiddagen och nu ikväll har jag tillbringat en timme i telefonen med bästaste Emma. Jag saknar henne verkligen och det är så synd att vi bor så långt ifrån varandra. Men även om vi inte ses så ofta så håller vi kontakten och jag är säker på att vi alltid kommer stå varandra nära.

En mycket trevlig och givande dag helt enkelt. Tack Ami, Carro & Emma för att ni är så fina!

Inga kommentarer: