fredag 15 juli 2011

sena sommarkvällar

Det har regnat mest hela dagen så vi har hållit oss inomhus. Jag var bara iväg en snabbis för att köpa hamburgarbröd och skorpor. Jag låtsas att allt kommer bli så mycket bättre och enklare när vi bor i hus men självklart vet jag att det inte är så ;) Det kommer regna lika mycket och vi kommer sitta inne lika mycket med en rastlös liten kille. Imorgon hoppas jag på bättre väder så vi kan åka till boulognerskogen och dess lekpark där Mio får springa av sig ordentligt.

Fredagsmyset bestod av komedifilm, glass och chips med världens finaste man. Det har blivit sena men mysiga kvällar hela sommaren (för mig sena, jag har alltid varit kvällstrött men de sista två åren har varit ännu lite tröttare) så ikväll får det bli en tidig kväll. Det är fullmåne inatt och då brukar jag sova rätt illa så genom att lägga mig tidigt kanske jag får lite mera sömn.

God natt

Inga kommentarer: