måndag 18 juli 2011

måndag 18/7

Mitt försök till att mobilblogga igår funkade visst inte ser jag... undra varför... funkade ju förra gången?

Imorse sov Mio till halv 7, rätt okey tid tycker jag. Martin och jag brukar turas om att gå upp med Mio på morgonen så får den andra lite sovmorgon. Idag var det "min tur". Det är skönt att allt sådant fungerar så bra mellan oss och ändå är det inget vi har bestämt utan det bara blir så. Det kanske låter som en självklarhet för vissa men jag vet att det inte alltid är så för alla. Jag är så lycklig med min Totto och jag är så glad för att han är en han är. Han är rolig, snäll, omtänksam och han finns alltid där för mig!! Jag älskar min man!

Hela förmiddagen har vi fixat och donat här i lägenheten. Martins mamma var så snäll att hon kom och tvättade alla fönster åt oss medan Martin och jag rengjorde element och tog ner det mesta från väggarna. Några tavlor sitter dock uppe än så det inte ska bli allt för tomt och börja eka. Men nu känns det verkligen att det börjar närma sig, idag är det måndag, på torsdag kommer mamma och pappa upp och på fredag är den stora dagen. Jag vet inte när vi verkligen kommer flytta in men det känns inte så viktigt, vi tar dagarna som de kommer.. för snart ska jag få bo i ett hus med mina pojkar!

2 kommentarer:

Marianne sa...

Du låter så ärligt lycklig! Härligt att läsa

Hokori sa...

Det är jag verkligen!