torsdag 14 juli 2011

lägesrapport



Mycket hus och lägenhetsrapporter här men så lär det nog bli ett tag. Om en stund kommer en besiktningsman för att kolla lägenheten så att allt är okey med den. Det hoppas och tror jag den är men helt säker är jag inte. De saker som skulle kunna vara något är gammalt och från förra ägaren så det hoppas jag att de har koll på, annars ska jag skälla på dem för jag tänker då inte stå för något som inte vi gjort.


Vi ska även hämta hem våran fondtapet till vardagsrummet som kommit idag och vi ska även bestämma oss för vad vi vill ha för tapeter till vårat sovrum och till Mios. Har lite beslutångest på vad vi vill ha i Mios rum men i vårat sovrum blir det nog grått. Vardagsrummet blir vitt med denna fina fondvägg.

2 kommentarer:

ami sa...

hihihii.... att vi har samma smak då! ;)
När vi rustade gillestugan funderade vi just på den fondväggen. Den är jättefin! Hoppas få komma på besök när ni har kommit till rätta.
kramkram!!!

Hokori sa...

Ja den är jättesnygg! Ja det måste du göra, annars blir jag ledsen ;) Kram