lördag 12 maj 2012

efterlängad helg

Vad skönt det är med helger även om jag nu är "ledig" jämt. Men att ha godfrukost och tid med hela familjen är ju bara bäst. Har som vanligt blivit lite plock, städ och rensing av massa papper som bara legat på hög i fönstret. En promenad med hela familjen till affären blev det och Mio fick sitt första riktiga lördagsgodis. En Tom och Jerry påse. Oj vad lycklig han var över den!

Lunchen blev mcdonald, nyttigt och bra, eller inte. Men nu när jag ammar är jag hungrig som ett svin och sugen på allt sött. Får ta tag i kroppen och hälsan efter sommaren eller nåt...

Just nu sover lillisen och de två andra grabbarna gör klart det sista på trallen. Blev lite uppehåll nu när Martin började jobba igen och det desutom regnat nästan dagligen. Igår åkte jag och skulle köpa hem våra utemöbler som vi tittat på men de var tillfälligt tyvärr. Som tur är skulle de få in nya redan nästa vecka så jag bokade upp mig på ett set så vi verkligen får dem.

Inga kommentarer: