måndag 21 maj 2012

Hembesök

Under helgen åkte vi "hem" till Småland för att hälsa på och visa upp vårat nya tillskott. Det var så roligt att träffa min mormor och morfar och även min bror och hans familj. Tyvärr är vi oftast där alldeles för kort tid och de dagar vi är där går väldigt fort så vi hinner inte med allt vi skulle vilja. Jag hoppas vi hinner med att träffa lite flera när vi åker ner i sommar då vi tänkt stanna lite längre.


En bild på mig, Mio, min mamma, Charlie, mormor och morfar. Tänk att morfar blir 80 år iår. Mina morföräldrar har 5 barnbarn och 5 barnbarnsbarn! Jag är såå lycklig och glad över att de har hunnit med att uppleva så mycket och jag hoppas att de har många år kvar! De har tagit hand om min bror och mig så mycket under vår uppväxt och de har alltid ställt upp för oss så jag vet inte vad vi skulle gjort utan dem! Jag hoppas de vet hur mycket jag älskar dem och hur mycket de betyder för mig!

Inga kommentarer: