onsdag 16 maj 2012

Livet som det ska vara!

Livet är väldigt bra just nu, inte för att det inte inte varit bra innan, men nu känns det sådär extra bra. Jag är helt enkelt tok-lycklig! Jag kan inte ens printa ner hur fint det känns i mig! Familjen, årstiden, huset, framtiden, ja allt! Det enda som skulle kunna fattas är en lottovinst eller nåt ;)

Imorgon far vi "hem" till Småland och det ska bli så kul att få träffa min mormor och morfar och min bror med familj. Jag hade även hoppats på att få träffa en speciell gammal vän men det hinns tyvärr inte med då hon jobbar och vi inte stannar så många dagar. Synd, jag hade så gärna velat krama om henne... det var alldeles för längesen!

Nu sover Charlie och jag har lämnat Mio på dagis så nu sitter jag här med mitt kaffe i lugn och ro som jag brukar göra då sur-Bertil somnat på förmiddagen. Blir nog ett avsnitt Revenge också...

Trevlig helg!

Inga kommentarer: