fredag 19 december 2008

Bm besök

Var hos barnmorskan idag och tog lite prover och sånt. Vägde mig och mätte magen. Magen mätte till 24, helt normalt och blodtrycket likaså. Däremot undrade hon om jag åt som jag skulle eftersom jag inte gått upp så mycket. Jag tycker jag blivit jättestor och jag har svårt att veta om jag har ett eller två lår, de flyter liksom ihop. Och självklart äter jag! Jag har inte ätit så här mycket (mat) på flera år. Innan levde jag ju på knäcke och riskakor och nu äter jag lagade middag varje dag! Men visst det e klart att jag är ju inte ledsen att jag inte gått upp 10 kilo redan nu, både för min rygg och för att jag inte vill skrämma alla badgäster i Västervik i sommar. Men än är det för tidigt att ta ut segern, än är det låång tid kvar.

Nej nu ska jag nog spela lite sims :)

Inga kommentarer: