söndag 14 december 2008

tredje advent

Så var denna helg snart slut oxå, går alldeles för fort tycker jag. Igår var vi förbi Tottos föräldrar en sväng och sedan var vi och tittade på när småkillarna hade hockeymatch. Mitt smarta klant-arsel lyckades tappa mina nycklar någonstans mellan bilen och ingången. Fick smått panik och var ute och letade utan resultat. Som tur var hade någon vänlig själ hittat dom och lämnat in dom till vaktmästaren. Tack för det! Jag kände mig tillräckligt dum som det var utan att behöva fixa nya nycklar.

Efter hockeyn fick vi kvälls och natt besök av Tottos äldsta systerson som kom och hälsade på och sov över. Så söt :) Men självklart så blev det ingen sovmorgon i morse då grabben var vaken och uppe tjugo i 7! Härligt :) Tycker lite synd om min man som inte fick någon sovmorgon alls denna helg. Men det är kanske snart dags att börja vänja sig vid det ;)

Inga kommentarer: