tisdag 9 december 2008

Stort ingrepp

Tänk hur mycket man kan oroa sig i onödan, eller jag kan iallafall. Det är typiskt mig att haka upp mig på en sak som jag är orolig för och sedan så sitter den i. Spelar ingen roll om någon försöker få mig lugnare eller må bättre. Sen igår har jag varit jättenervös inför idag då jag skulle ta bort ett födelsemärke som börjat skava. Brukar inte vara larvig med sånt men på sista tiden illar det till i magen bara av att tänka på såna saker. Läkarn klappade mig på magen och sa att jag kommer vara med om värre saker om några månader. (Bingo bingo bingo! usch jag vet ju att han har rätt) Iallafall, hade tid vid 3 och halv 4 var jag hemma igen. Fick en liten lokalbedövning och sedan tog de bara en liten sax och klipp så var det klart, Behövdes inte ens ett enda litet stygn.
Nu ligger jag i soffan trött och med huvudvärk efter alla spänningar släppt.

Inga kommentarer: