måndag 1 december 2008

Helgen som var

Var lite för arg innan för att skriva om helgen, nu är jag lite lugnare :) Det var jättemysigt att ha mamma här igen (o pappa) På lördagen var vi på julmarkand i Furuvik och det låg till och med kvar lite snö på marken. Jättefint och mysigt. På kvällen var vi och åt mat hos Tottos föräldrar, gott och trevligt.

Igår em åkte mamma hem och jag blev lite ledsen. Jag har ingen speciell hemlängtan annars och jag tycker det är skönt att få komma hem till Totto när jag varit hos mamma och hälsat på. Men det är jobbigt just när hon åker härifrån. Men Totto är så gullig och tröstade mig och sa alla rätta saker. Tänk att jag får leva med en sådan underbar pojke :)
Efter mamma åkt gick vi ner och tittade på invigningen av julbocken och alla fyrverkerier och då kändes allt mycket bättre. Det gav mig en sån skön känsla i mig att stå där med min man och mysa!

Idag ska Totto hoppa träningen för han känner sig inte helt kry utan vi ska åka ut till Valbo och handla lite. Tyvärr ser mitt bankkonto inte alls roligt ut, börjar redan ta slut. Men någon liten julklapp måste ju ändå inhandlas.

Inga kommentarer: