torsdag 18 december 2008

sims mani

Har suttit och spelat the sims 2 dar i rad nu. Kan inte sluta... har till och med drömt om de där gubbarna! Fick det av Totto (kanske så att han kan spela tv-spel utan dåligt samvete :) Haha.

Snart dags att åka ner till Småland och hälsa på. Åker på söndag... känns både bra och dåligt. Kul att träffa familjen men jobbigt att var ifrån Totto sålänge och framförallt över juldagarna. Vi ska iallafall fira en liten mini jul här hemma hos oss på lördag med lite julmust, köttbullar och janssons (jag äter det inte!) och så öppna lite paket.

Imorgon ska vi till bm. Kolla hjärtljud och börja mäta magen. Ska bli intressant och se vad jag väger också. Vägde mig förra helgen hos Tottos föräldrar men både jag och Tottos pappa hävdar att den vågen ljuger! :) Ska även fråga vad mitt illamående och kräkande beror på. Det e ju inte speciellt normalt att börja må illa såhär sent.

Inga kommentarer: