måndag 1 december 2008

Jävla bredbandsbolag

Fan vad jag hatar alla telefon och abonnemang (vilket e ett jävla svårt ord att säga) människor! Har försökt skälla på dom hur länge som helst i morse men jag vet i fan om nåt går fram till dom. Dom säger fan olika saker varje gång. Sedan vet jag också att jag var rätt dum som tog ett år till när jag sedan flyttade och att jag då får stå för kostnaden resten av tiden! Fine! Okey! Men varför får de bryta och ändra avtal när inte jag får göra det?? De lovade att jag kunde behålla min Roter (eller vad fan det heter) men nu ville de fan ha tillbaka den helt plötsligt. Är inte det att inte hålla avtalet?? Nej då har bara hon SAGT FEL!? Jamen då har jag väll också bara sagt fel när jag sa att jag ville ha deras äckliga abonnemang 1 år då!!! Men nej det e inte samma sak!! Äckliga människor! Och självklart hittade det lilla björkslyt i telefonen inte mitt röstavtal.
Borde fan bussa kusin på dom!!

Inga kommentarer: