måndag 30 mars 2009

Åh vad jag längtar...


Kunde inte somna igår kväll utan låg bara och vred på mig. Konstigt eftersom jag varit totalt färdig hela eftermmiddagen och kvällen. Somnade iallafall efter klockan 3 någongång och sov sedan rätt bra. Gick inte upp förrän lite efter 9 och har som vanligt bara tagit det lugnt. Har suttit med telefonen mot örat mesta tiden faktiskt. Först ringde Maria som jag babblade med ett bra tag och sedan blev det nästan en timmes prat med Lousie också. Rätt otroligt egentligen att jag fortfarande har så bra kontakt med vänner som jag känt sedan vi var 4 år! Tyvärr träffas man ju inte så ofta som man skulle velat pga av avstånd och sånt. Lousie träffar jag säkert nästa gång vi är nere i småland iallafall men Maria dröjer det nog tills i sommar. Åh vad jag längtar till sommaren!!! Hoppas det blir en varm sommar med massa sol och bad. Och massa dagar i Västervik! Är så underbart där, Totto och jag tillbringade många varma sköna dagar där förra våren och sommaren. Bilden är tagen bara en bit bort från husvagnen

Inga kommentarer: