lördag 21 mars 2009

Vårväder


Man hinner med en hel del när mna går upp lite tidigare. Efter frukost och dusch så kom Tottos föräldrar förbi en sväng. Fick jättefina tulpaner som luktade vår och massa toblerone (till mig :))


Har underbart vårväder idag med så sedan gick Totto och jag en sväng till stan och köpte lördagsgodis till mig. Gick även till Gävle länsmuseum. Jag har alltid tyckt om att gå omkring på olika museum, (även när jag var liten och vild) tycker det är intressant och spännande och så luktar det på ett speciellt sätt. Fanns allt från olika redskap från järnåldern till massa konstverk. Denna bild är gjord av Marcus Larsson någon gång i mitten av 1800-talet.


Nu har jag legat och vilat en stund och nu sitter jag här vid datorn igen med massa pez i munnen :) Ikväll blir det tacogratäng, Robinson och säkert ett skönt bad.


Inga kommentarer: