söndag 29 mars 2009

Mini shopping




Och så var det redan söndag :( Hade önskat att det var en dag till på helgen, men men snart är Totto hemma i 2 veckor. Höll mig vaken jättelänge igår kväll fast jag var trött. Låg i sängen och kollade på fotboll.




Idag har vi varit nere på stan och shoppat lite... Eller jag shoppade inte så mycket. Men Totto hittade iallafall 2 tröjor (jag gick runt och tittade på vad jag skulle vilja köpa när jag blivit smal igen (om jag nu blir det) Hittade en jättefin liten pyjamas till mini på hm, har redan flera stycken men det går nog åt en hel del och denna var kortärmad och det kan nog vara skönt så han inte blir för varm. Självklart var den vit och brun... som alla andra kläder vi har nästan. Jag försöker verkligen hitta lite färg och roliga mönster men jag tycker ju inte om när det är för "gulli gullit". Tycker att bebisTiger är gullit nog. Vi tycker om svart, grått och såna fäger. Har ju faktiskt en grön tröja som vi köpte för ett par veckor sen och så har vi nog lite ljusblått... fast det e klart,... det är ju lite brunt i den med.... Jaja, vi tycker det är fina kläder iallafall och det blir nog mer färger sen :)

Inga kommentarer: