måndag 16 mars 2009

dokumentärer och flygande jacob

Snart blir det mat, Totto ska köpa med lite kyckling och grejs hem efter jobbet och så ska vi göra flygande jacob (utan äckliga bananer) Det är såå gott... slurp

Ringde försäkringskassan för att få lite mer klarhet i massa frågor som jag hade. Men surkärringen var surare än surast och var inte alls på humör för att hjälpa mig mer än att svara i telefonen. Jaja jag får väl fråga runt bland kompisar om hur de gjort, och annars får jag väl gå ner till försäkringskassan här nere.

Annars har jag mest suttit här i soffan o glott. Tittat på 2 dokumentärer om fängelse och gäng i USA. (I en av dokumentärerna var "min kompis" Richard Flinga med och pratade ;) väldigt intressant) och så har jag tagit en varm lång dusch. Ikväll är det "en annorlunda familj" som jag ska se. Och till det varm chokladmjölk!

Inga kommentarer: