söndag 22 mars 2009

Yeahhh!!

Yeah! Vi har fått vår tv nu! :) Är så glad! Blev en jättefin 32 tum som nu finns inne i vårt sovrum. Ska ligga där ikväll och titta på Beck! och imorgon ska jag ligga där hela dagen och kolla på film :D Tror vi måste börja inköpa alla Vänner boxar!

Är precis hemkommen från Gravidyogan nu. Det var sista gången idag för våran grupp men eftersom jag missade förra veckan då jag varit i Småland och inte heller mådde så bra så kan jag få gå en extra gång nästa söndag när den nya gruppen startar. Får se hur jag gör....

Nu ska jag leta igenom lägenheteten efter mina pez som jag bad Totto gömma igår för att jag inte skulle äta upp alla på en gång.... men några små kan jag ju få ikväll... och några imorgon när jag ligger i sängen och tittar på film :) Men jag måste verkligen börja behärska mitt pezmissbruk, personalen i godisaffären har börjat titta lite konstigt på mig tycker jag :/

Inga kommentarer: