onsdag 25 mars 2009

Datasnille!

Har tagit en liten promenad idag, ner mot stan. Solen lyser och det finns inte ett moln på himlen så jag tyckte det såg så skönt ut. Men det var fan svinkallt så det blev en så rask promenad som möjligt.

Lyckades fixa mig själv ett e-legitimation igår via nätet, lite klurigt i början men det gick! Så nu ska jag kunna fixa allt med fp och sånt över nätet och slippa alla tusentals papper och frimärken. Låter smidigt iallafall, får se om det är det sen också. Kunde även kolla min deklaration på skatteverkets hemsida, men stämmer de uppgifterna? Kan jag få tillbax så mycket? Hmm... hoppas verkligen det! Då skulle jag bli överlycklig, men jag vågar inte ta ut nåt i förskott så jag väntar med min glädje tills jag får hem det "riktiga" kuvertet i brevinkastet. Låter som det handlar om miljontals kroner nu men så är det ju inte riktigt men lite extra pengar är aldrig fel och det skulle verkligen vara kul att få lite extra nu till sommaren när man vill unna sig lite extra och åka ner till Småland lite då och då. Hoppas hoppas hoppas

Inga kommentarer: