söndag 3 januari 2010

En ganska bra natt

Japp det blev sängen tidigt igår. Klockan 21 låg jag i sängen, 40 minuter senare vaknade jag av Mio, tog upp honom i famnen och slocknade igen. Vaknade vi 01 och upptäckte till min glädje att han sovit hela tiden. La ner honom i sin säng och vi sov 1 timme till. Då blev det välling och sedan sov vi till 7.45 i morse! Så idag har jag varit utvilad! Så efter frukosten begav vi oss till Valbo nya Super Mario fick följa med oss hem och så fort vi kom innanför dörren sövde vi Mio och spelade medan han sov. Och det var riktigt kul!! Nu är Mio lagd för natten (hoppas vi) och efter att avnjutit ett skönt bad med Totto, badbomb och ansiktsmask så är det nu dags för film.
God kväll!

2 kommentarer:

Mikaela sa...

skönt!
tänk vad en bra enda natt kan göra ibland. man känner sig som en ny människa :)

Hokori sa...

Ja gud så skönt det är, men jag måste erkänna att jag får mersmak på det. Kommer du ihåg sist du sov 1 HEL natt sist??