söndag 10 januari 2010

Surt sa räven om...

Jag med en växande mage, detta innan jag blev gigantisk. Detta i vecka vecka 22 - 23.

Söndag, känns surt att det redan är måndag imorgon igen. Vill ha hemma min man lite längre! Men något som jag ser fram emot ikväll är "en annan del av Köping"! De är så goa och mysiga. Skulle absolut kunna jobba med människor med funktionshinder igen. Och i morgon är det ännu mer ett program jag vill se. "En annorlunda familj". Mina favoriter förra året när det gick var familjen uppe i Norrland som hade 10 barn! helt otroligt, ändå var föräldrarna så avslappnade och sköna... till skillnad mot paret som hade trillingarna. Hur tråkig får man bli?? Hur som helst så var det min "ensamkväll" förra året när Totto var och spelade innebandy. Så varje måndag tittade jag på "familjen annorlunda" med en kopp varm chokladmjölk, riskakor och en växande Mio i magen! Åh det var så mysigt! <3

2 kommentarer:

Fru Evelina sa...

den familjen med tio barn var ju den mest harmoniska av alla =) så totalt urmysiga!

hoppas du mår bra!

kram

Hokori sa...

Ja visst verkar dom trivas med att vara så många! Vilket ju är underbart!
Tack för omtanken
Kram