fredag 8 januari 2010

Min skräck

Dagen gick fort idag, kanske för att jag har jagat omkring på en liten kille mesta tiden ;) Igår slog han sig för första gången så han blödde. Han hade nappen i munnen och ramlade. Självklart fattar jag att han kommer göra sig illa miljoner gånger till i sitt liv men... missförstå mig rätt nu... men jag "ser hellre" att han blöder var som helst på kroppen bara inte i munnen! Jag tycker det är så otäckt om det skulle vara tänderna som skadats. Eller det behöver inte vara någon som gjort illa sig i munnen för att jag ska tycka det är obehagligt. Jag vet bara när jag jobbade på fritids och alla stolta barn kom och visade mig sina lösa tänder. Usch det bara illar i min mage när jag ser det! Nu när jag tänker på det så är det mycket jag har svårt med just med munnen. Jag blir hysteriskt rädd när någon (allra helst Mio) sätter i halsen och jag får panik om jag får något över huvudet eller liknade då jag känner att jag inte får luft. Ja det är knappt så jag kan hämta något under sängen förrän jag känner att det blir svårt att andas.
Japp jag är rätt skum jag! Borde ha lite KBT terapi med mig själv kanske. Det har funkat rätt bra för min fobi för ormar. Japp... det får bli ett nyårslöfte!

Hur kom jag in på allt det här? Ja just det.. Mio ramlade, ja det var väl bara det jag skulle skriva egentligen.

Inga kommentarer: