onsdag 27 januari 2010

God kväll

Jaha då sover Mio igen. Det är nästan bara då jag har tid att sätta mig här i lugn och ro. Det blir mycket skenande när han far hit och dit. Många bulor och röda märken blir det, för det är en omöjlighet att hinna med att fånga upp och hindra honom hela tiden.

Var som vanligt på öppna förskolan på förmiddagen och som regel är det alltid många föräldrar och barn där men idag var vi bara 3! Leia, Mio och Viktor. Ja och vi mammor då. Blev lite lek och sång ändå och så självklart kaffe på det.

Var även och inhandlade ordentligt med mat när min kära man kom hem så nu hoppas jag att vi klarar oss ett tag. Inte för jag vet vad det blir imorgon ändå men jag har ju lite olika valmöjligheter iallafall.

Nu blir det ett avsnitt av Greys anatomy....

God kväll

Inga kommentarer: