lördag 9 januari 2010

Jag vill flytta!

Fan nu vill jag flytta! Och jag menar NU!!! Helst vill jag ha hus men vilken hel och ren lägenhet på minst 3 rum o kök skulle funka bra nu. Upptäckte imorse att vi fått fuktskador i sovrummet. Ringde direkt upp fastighetssnabben för att få hjälp med problemet. Tydligen är det inte alls något akut problem så vi kan gott vänta tills på måndag!? Och förresten får vi skylla oss själva som haft draperi vid fönstret/balkongdörren. Skojar du?? Tror du att vi tänker låta våran 9 månaders bebis sover i ett fuktskadat rum?? Skulle inte tro det. Så nu är Mios säng och våran madrass indragen till vardagsrummet.

Känns så jäkla illa! Vill helst inte ens vara i lägenheten. Men för att inte deppa ihop totalt får vi göra det bästa av kvällen. Kortspel och (jag vann! hihi) glass, och snart blir det film i vårt "nya" sovrum med tända ljus i den öppna spisen. Och om någon har lust att köpa ett hus till oss så är det HELT okey!

2 kommentarer:

Marianne sa...

Ni kan låna vår sommarstuga...asch då ni bor för långt borta. SYND! :-)

Hokori sa...

asch vad synd :) Annars hade det ju varit perfekt :)