tisdag 19 januari 2010

Otäckt slut på denna dag

Mio min Mio <3
Gårdagen som började så bra slutade inte alls bra. Mio som traskat omkring själv hela dagen och kvällen ramlade mot tv-bänken och slog i ordentligt. Hans små framtänder tog mest stryk. Två tandmärken i tv-bänken och vi blev riktigt oroliga. Ringde 1177 för rådgivning som tyckte att vi skulle ringa tandläkarn direkt imorgon (idag).

Fick tag på tandläkarn nästan direkt på morgonen och fick en tid redan vid 8.30. Hon tittade och kände på hans små tänder men när det är så små barn så är det svårt att undersöka ordentligt. Men det hon såg verkade okey, vi ska ha koll på hans mun för förändringar och ifall han verkar få ont. usch vad jag mådde dåligt igår kväll. Riktig ångest! Såg framför mig när han slog i och jag ryser fortfarande när jag tänker på det. Försöker att inte "se det" framför mig utan försöker skaka av mig det så mycket det går. USCH!

Inga kommentarer: