fredag 10 september 2010

Det känns bra!

Det är helg och jag njuter! Kvällen har tillbringats i soffan tillsammans med Martin och solsidan. Köpte boxen förra helgen och den är grymt rolig!

En annan anledning till att jag njuter lite extra av denna fredag och helg är för att jag nu vet att jag kommer ha jobb ett bra tag framöver! Förhoppningsvis i 4 år! ;) haha jag det får vi väl se... men chansen finns. Det är inte en en heltidstjänst utan "bara" 75 %. Men jag är nöjd och med vår lilla Mini på snart 1½ år (ja om en månad är han så stor! Helt ofattbart!) så känns det bra att kunna hinna med familjen också efter jobbet. Tänker vi på drömmen om hus så skulle ju inte 100 % vara fel men som sagt just nu så är jag bara överlycklig för att ha ett jobb att gå till på måndag. Ett jobb jag Trivs grymt bra på och som inte innebär sena kvällar och långa helger! LYX! Och inte ens hann jag vara arbetslös (jo det är jag ju fortfarande eftersom arbetsförnedringen och försäkringskassan är inblandad men men) efter mammaledigheten heller. Bättre kunde det inte blivit!

Inga kommentarer: