måndag 20 september 2010

Med ögon som går i kors

Valet ja... det som alla pratar och läser om... (jag med faktiskt) jag måste säga att jag är nöjd och inte nöjd och då förstår ju alla vad jag röstade på och vad jag inte röstade på. Lät det flummigt så är det för det är just vad jag är! Jag är så sjukt trött, för femhundraelfte natten i rad (känns det som, egentligen är det den 4:e tror jag) så har Mini sovit ur uselt. Nätterna innan berodde det på hans hosta, men inatt vet jag inte vad det var. Någon hosta hörde jag knappt iallafall. Tror jag fick 2½ timmes sönderhackad sömn under natten och 1 timme på morgonkvisten emellan 5-6. Så det enda jag ska göra nu är att pussa min man godnatt, lukta lite på vår Mini och sedan lägga mig under täcket och sova!... Ja förhoppningsvis...

God natt

Inga kommentarer: